Monday, October 26, 2015

Another late night post

Kell on pool kaks öösel ja mida teeb Inga? Istub üleval ja vaatab Malluka live chati, sest und ju pole. Nii juhtub, kui olla mitu õhtut järjest tööl- magad poole kaheni ja öösel istud üleval.

Mingiaeg tõusin ja läksin kööki tuhnima, sest kõht läks tühjaks. Leidsin vaid burksi. Süüa ma küll ei võtnud, kuid selle asemel tulin kassiga tagasi.

Võtsin ta omale kaissu ja mingiaeg avastas ta telefoni ekraani, kus toimus tegevus. No ma ütleks, et ta jälgis seda nagu väike laps jälgib reklaame. Vahepeal virutas käpaga ka, samamoodi nagu ta praegu mul vastu sõrme virutab, sest ma ju trükin ja sõrmed liiguvad. Selline pisike marakratt mul.

Tegelikult tahtsin ma millestki muust üldse kirjutada, aga mul läks see meelest, seega kirjutan seekord vaid Steffist, kes mul praegu kaisus nurrub.

Naljakas tähelepanek seoses nurrumisega: kui ta ei taha, et keegi teda kätte saaks, aga sul õnnestub ikkagi ta sülle võtta, siis ta hakkab valjult nurruma. Me siis Margoga naerame, et nurrub enesekaitseks.

Ma praegu aga rohkem ei kirjuta, kuna raske on seda teha, kui üks pisike  nurrunaator su sõrmi närib ja käpaga virutab.

No comments:

Post a Comment