Sunday, October 18, 2015

Same shit, teine päev

Alustan oma kurtmispostitust sellega, et ma olen niiiiiiii väsinud.. Ma ei saa sellest aru, miks inimesed ei või kodus süüa? Miks tullakse 15min enne avamist mäki uksetaha ootama? Miks te seisate 15min järjekorras ja siis kaebate, et miks nii kaua ootama peab? Ma küll ei viitsiks oodata- kui järjekord on ukseni, siis keeraks lihtsalt otsa ringi.. Oeh..



Masendav on käia vaid mäki ja kodu vahet. Lõuna ajal lähed tööle, õhtul lõpetad ja hommikul lähed tagasi. Jee.. 
Praegu olen viis päeva jutti tööl, siis üks vaba, üks päev Tallinnas, neli järgmist päeva Pärnus, siis üks vaba, viis tööl, üks vaba ja kolm tööl. Kuni kuu lõpuni. 

Enivei, nüüd ma siis istun kodus, söön krõpsu ja lükkan magamaminekut edasi, sest ma lihtsalt EI VIITSI. Ma ei viitsi magama minna, sest ma ei viitsi hommikul kell pool kuus ärgata, ma ei viitsi kell veerand seitse bussile minna, ja ma ei viitsi hommikul tööle minna ja kogu selle jamaga uue ringiga alustada. :/

Lõpetuseks aga ilus pilt Steffist.

No comments:

Post a Comment