Thursday, October 22, 2015

Minikomandeering

Alustan juttu ikka pikemalt, nimelt oli täna üle pika aja (viie päeva) üks ja ainus vaba päev (enne järgmist viite päeva) ja ma üritasin end korralikult välja magada (loe: vedelesin terve päeva voodis ja riidesse sain alles siis, kui Margo töölt jõudis).

Hetkel istun aga bussis, mis põrutab pealinna poole. Roman siin enne skeemitas, et ma hoopis (Vana-) Pääskülas (?) maha läheks. No ma juhil palusin seal peatuse teha ja ta pidi tegema ka, aga no eks see selgub, kui ma siis ära eksin. Margo naeris ka veel, et pärast helistan talle ja kutsun järgi, kuna ma kuskil Tartus või Poolas omadega. Ha ha.

Aa ja siis Roman veel tahtis, et ma ise teisele bussile istuks ja kuskile ta kodu juurde sõidaks. Mul selline tunne, et ta tahab minust meelega lahti saada.

Ja siis selgus veel see ka, et Roman kolis mäkist hoopis kaugemale. Enne oli kaks sammu ja kohal, nüüd elab mäkist poole tunni kaugusel. Eks ta siis näitab mulle täna, kuidas ma sinna saan, muidu pole mu Tallinnaskäigul mõtet.

Edit: Roman helistas, et ta pole peatuses ja ma pean üksi bussile minema. Istus telefoni otsas, kuni ma bussile jõudsin ja lubas pärast vastu tulla. No eks see siis näha ole, kas ma jõuan kohale või mitte. :D

No comments:

Post a Comment