Monday, November 27, 2017

Jõulud

Ma vaatasin, et keegi tegi juba otsa lahti, ega ma ka kehvem ei saa olla. Panen oma mõtted seoses selle aasta jõuludega ka kirja.

Esimene advent on alles selle nädala lõpus, kuid sellest hoolimata on meil rõdul juba sinised tuled 24/7 siramas. Hommikul tööle minnes on veel liiga pime ning ei taha neid veel ära kustutada ja koju jõudes on seda valget aega nii vähe, et las nad siis põlevad. See tekitab nii laheda efekti, kogu rõdu on sinine. Kuna meil on klaasitud rõdu, siis oleks nagu üks sinine klaasist kast.

Ma lubasin endale, et tuppa ma võin varem kaunistused ära panna, kuid pärja riputame uksete täpselt esimesel advendil. Las naabrid siis vaatavad, et me ootasime eeskujulikult vähemalt detsembrikuuni.

Laupäeval käisime jõuluturul jõuluvorsti söömas ja läksime ka Myllysse. Issand, seal oli üks pood niiiii ilus, täielik jõulumaa. Kes mind snapis jälgib, see teab. Kuna siin oli ka nö must nädal(avahetus), siis olid kõik hinnad seal poes vähemalt - 40%, osadel oli ka suurem allahindlus.

Ostsin esimese jõulukingi see aasta, esimese jõuluteemalise kinkekoti ka ja esimene kingitus see aasta on juba pakitud ja ootab oma omanikku. Ostsin lisaks omale jõuludeks mütsi. Khm jamh.. See on selline pisike klambriga peakaunistus, mis kujutab endast päkapikumütsi, tõsiselt armas. Ja noh, kuna ta oli soodukaga alla kolme euri, siis ma ju ei saanud seda sinna jätta. Härra koguaeg ütleb, et peale poeskäiku ma räägin, kuidas mul kõiki neid asju nii väga vaja on olnud. :D

See aasta meie omale tuppa kuuske ei pane, ei päris ega kunsti. Meie kuusk on Pärnus ja seal me selle ka ära ehime. Veedame pikad pühad kodumaal koos perega.

Nüüd on vaja veel paar kingitust osta ja siis on kõik. Ma ei taha ära sõnuda, aga ehk saan ma see aasta kingitustega leebelt läbi. Iga aasta ei pea ka lolliks minema nendega.

2 comments:

  1. Mõistlik on tõesti kingitused siiski varem ära osta. Pole seda detsembri lõpu jooksmist. Meie oleme oma perele ka juba vaikselt jõulukingitusi ja plaane paika pannud. Juba on olemas ämmale/äiale kingitused ja lastele sai MyToysist vaadatud legosid, mis seal oluliselt soodsamad, kui Eestis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meie plaanid panin paika septembris, kui laevapiletid ära ostsin. Aga minu meelest on ka mõistlik varem ära osta, nii kui nii on jõulude ajal rohkem väljaminekuid. Praeguseks olen olnud lausa nii tubli, et mul on vaid kolm kingitust veel osta. Ühe neist ostan ma ilmselt reedel ära, ühe peame härraga koos kõigepealt välja mõtlema ja kolmanda lähen valin Eestis koos emaga. *teeb omale pai*

      Delete