Tuesday, April 18, 2017

Kas sa oled erak või?

Ma ei mäleta, kelle blogipostitust ma lugesin, aga see rääkis kahest asjast- kilekotid ja üksinda  autoga sõitmine.

All üks kommenteeris, et tema sõidab pigem üksi autoga kui et teiste inimestega ühistranspordiga. Põhjuseks tõi, et talle ei meeldi teised inimesed. No natukene seletas veel lahti, aga jah, mõte on selline.

Selle peale vastati talle, et ta jutt on natuke hirmutav.

Siinkohal mul tekib küsimus, miks?

Ma tean omast käest ühte väga toredat inimest, kes eelistab ka inimestega mitte suhelda. Nii palju kui vaja, nii vähe kui võimalik. Jah, tal on inimesi, kellega ta suhtleb, ei ole erak, aga ta suhtlebki nendega, kellega juba suhtleb ja keda teab ning kes talle ei meeldi, nendega ta ei suhtlegi.

Ma ei arva, et ta oleks imelik, kuna ta on mulle selle väga ilusasti ära põhjendanud: inimesed tekitavad draamat, alati peab midagi toimuma, kui on rahulik, peab kisa üles tõstma. Aga talle ei meeldi sellised asjad. Ta ei taha oma peab vaevata selliste nn tühiste asjadega, aga miks ta peakski?

Ma saan temast täiesti aru ning kohati ma isegi kadestan teda, et ta nii suudab. Näiteks, minu elus on paar inimest, keda ma sinna ei tahaks. Ei, me ei suhtle koguaeg, aga kui suhtleme, peab alati midagi toimuma, mingi draama, mingi klatš, mingi teema. Ei ole kunagi nii, et poleks mitte midagi. Aga kui neil toimub midagi, tõmbavad nad minu ka asjasse. Aga ma pole piisavalt.. ma ei tea, julge? et seda ära lõpetada.

Mida ma tahan aga öelda, on see, et ei, inimene ei ole hirmutav ega mingi psaiko,  kui talle inimesed ei meeldi. Kui see neile sobib ja nad sellega kellelegi liiga ei tee, mis selles siis halba on? Ma tean, et sellele inimesele näiteks meeldivad väga loomad, kuna nendega on hea ja rahulik. No drama :)

No comments:

Post a Comment