Wednesday, March 8, 2017

Kuidas läheb lapsehoidjal/assistendil/reklaamitegijal/...?

Saate ilmselt pealkirjast juba aru, et praeguseks hetkeks ei ole ma enam vaid lapsehoidja, vaid täidan ka teisi kohustusi. Noh nii oma lõbuks või nii.

Eile näiteks oli mul vaba päev. Mis te arvate, kui palju ma kodus tehtud sain? Täpselt nii palju, et ma tegin õhtul söögi valmis ja värvisin veidi värviraamatut ja juba jäingi magama. Miks? Sest ma jõudsin alles kuskil poole seitsme ajal õhtul koju, kodust väljusin hommikul kell üheksa, veidi varemgi.

Päeva plaan oli ruttu täditütre juurest läbi käia, reklaami asjad valmis teha ja koju minna, sest tahtsin eile lõpuks koristada, süüa teha, värvida ja veidi meisterdada. Ja sellest kõigest jõudsin ma vaid süüa teha ja voodis veidi värvida...


Issand, ma ei jõua isegi mitte kirjutada, mul pea lõhub meeletult juba viiendat päeva, see ei ole ju normaalne enam...

Mõtlesin, et kasutan võimalust, kui laps magab ja mu läpakas siin (võtsin oma läpaka, kuna täditütrel on Mac ja ma pole sellega eriti sina peal) ja blogin veidi, kuid sellest ei tule midagi välja, sest taustaks lõugab mingi pokemoni multikas ja mu ajud hakkavad veidi kärssama. No saate vast aru, kuidas mul läheb. :D

No comments:

Post a Comment