Sunday, December 18, 2016

Mulisen oma päevast

Mul on mõned postitused ootel, kuid kuna need sisaldavad pilte, telefoniga ei saa ma aga pildipostitusi lisada miskipärast ning arvutis pole ma täna käinud, seega peate ootama veidi. Seni ma jutustan aga oma tänasest päevast.

Algas see sellega, et  ma ei suutnud end voodist välja ajada ning olgem ausad, enesetunne ei olnud just parim. Ei olnud mingit hullu pohmelli, kuid oli aru saada, et eelneval õhtul oli olnud töö jõulupidu. 

Eile leppisime härraga kokku, et täna teeme midagi koos. Noh, et lähme linna või sõidame kuskile või midagi säärast. Lõpuks, kui end püsti ajasin ja inimeseks tegin, seadsime sammud linna poole.

Aa, me otsustasime, et ei tee see aasta üksteisele kinke. Mõtlesime nii teha, et ostame endale, mis vaja. Härra ostis endale uue arvuti ja mina ostsin endale talvesaapad. Ja no ta ostis mulle siiski sussid, mis ma ise valisin, ja ma ostsin talle pesu. Sellised praktilised asjad.

No ja ma läksin portasse, käisin seal Sidonases või mis selle poe nimi ongi, ja peale seda mõtlesin läbi hüpata ka selles uuest poest, mis seal Tradehouse kõrval on. Hakkasin poodi sisenema, kui turvaväravad hakkasid tööle. Okei, demonstreerisin siis müüjale oma taskute sisu ning midagi leidmata, lasi mul edasi minna. Ma veel mõtlesin, et lihtsalt vaatan seal poes ringi, polnud plaanis midagi osta, aga kuna teenindaja mind ilmselt juba vargaks oli tembeldanud, siis ostsin siiski endale kaks kätekreemi, mida mul tegelikult  vaja oligi, kuna eelmine sai otsa ja teine kreem on see mingi Nivea oma suures totsikus, mis on taskus kandmiseks liiga suur.

No ja kassas  maksin viie eurosega ja müüja hakkas mulle kaheksa eurot tagasi andma. Kahjuks ma mõtlen automaatselt sellele, et ta peab puudujäägi omast taskust kinni maksma ja teavitasin teda sellest veel enne, kui ta raha lugemise lõpetanud oli. Siis ta tõesti tänas mind ning isegi naeratas veidi. Okei, see selleks, selles poes ma enam turvaväravaid tööle ei pannud.

Edasi läksime Maximasse, kuhu sisse ma sain ilusti, kuid välja minnes- üllatus, üllatus - tööle hakkasid turvaväravad. Õnneks oli kõigil suht savi ja kuna ma midagi ei varastanud, siis suunasin pilgu maha ja piinlikkust tundes läksime edasi.

Otsustasin Cropist läbi käia, et see jama ära lõpetada. Seal lõppes asi nii, et müüja hõõrus mu saapaid vastu lauda ja lootis, et see aitas. Öeldi veel, et kui ei aita, siis viiksin saapad neile ja nad tagastavad raha, kuid loodame, et siiski aitas (ma kirjutan lähipäevil nende saabaste loo).

Mõtlesime, et enne koju minekut lähme veel Apollost ka läbi. Seal soetasime endale Yatzi ja ühe rallimängu. Läksime koju ning hakkasime juba mängimiseks valmistuma, kui härra avas mängu karbi ja avastasime, et ostsime 24 euro eest tühja karbi. Okei, iseenesest tore ju, kuid sõitsime siiski uuesti Kaubamajakasse ning küsisime omale plaadi ka.

Õhtu lõppes mõne Yatzi ja päris mitme ralliga. :)

No comments:

Post a Comment