Sunday, October 30, 2016

Halloween 2016

Ma ei ole just selline inimene, kes usinasti tähistaks näiteks vabariigi aastapäeva või ülestõusmispüha (mõni aasta isegi värvin mune) või halloweeni, kuid see aasta juhtus kuidagi nii, et mina, noor vanainimene, vedasin end välja ning olin poole ööni linnapeal.

Algas kõik sellega, et vend pidi Pärnu tulema ja ütles, et laupäeval peale (ema) sünnipäeva lähme välja, sest noh, halloween ju ikkagi. Ega ma suurt vastu vaielnudki, kuid natuke nalja pakkus see, kui vend ütles, et mina sodin ta näo täis. Jah, just nii, sest ma pole kuigi andekas inimene ning kunstiannet pole mul ammugi, kuid lõpptulemus jäi siiski päris hea, mõlemad jäime vägagi rahule ning vend sai nii mõnegi komplimendi selle eest. Ma tegin väikse video ka sellest, õhtust, kuid enamasti on see näomaalingu tegemisest. Kes siiski vaadata viitsib, siis selle leiate siit. Aa, ja see muusika seal lõpus- ma tean, et see ei sobi sinna absoluutselt, aga see sai valitud venna kostüümi järgi. Või no täpsemalt "maalingu" järgi, sest tal tuli selline tribal ...asi sinna. Me veel naersime, et selle kaabu ja vestiga ta oleks nagu Bruno Mars, kes on võtnud taksojuhi vesti ja sattunud kuskile hõimu.







Endale ma midagi suurt ei planeerinud, aga lõpuks tuli ikka nii välja, et olin haldjas. Koos tiibade ja kepikesega ja puha.






Kusjuures kõige parem on see, et härra pani vaid maski ette, kuid tema kostüüm jäi väga paljudele silma. Mitmed (purjus) noormehed tulid ligi ja ütlesin mõned sõnad selle kohta. Noh, kuna nad olid purjus, siis ei tulnud sealt midagi tarka, umbes sellised nagu "Selle maskiga võid sa päris korralikult pidu panna" jne. Üks isegi tuli, astus juurde ja ütles: "Ma tahan su nägu näha." No sellised asjad, nagu klubides ikka. :D







Ma imestan siiralt, et härra küll ei tunnista seda, obviously, kuid jäi mulje nagu oleks talle eile klubides meeldinud. Jah, alguses oli ta veidi tagasihoidlik, kuid lõpuks tantsis isegi rohkem kui mina. Ma ei tea, milles oli asi, kas ehk suures koguses alkoholis, kuid ma pole varem näinud, et ta end klubis nii vabalt tunneks. Tõesti oli tore. :)

No ja lõpetuseks teile veel mõned pildid, alustan oma roosadest juustest! :)











No comments:

Post a Comment