Sunday, May 15, 2016

Ebanormaalne

Ükskord minu käest küsiti, kas üks inimene on normaalne. Selle peale ma jäin mõtlema, et palun, defineeri normaalne.

See mõiste inimese kohta on nii erinev. Üks noor neiu on selline veidi labane ja lihtne, käib iga nädalavahetus peol, ärkab peale joomist iga kord erineva kuti kõrval üles, eriti tööle ei jõua, ja tema jaoks on see normaalne.

Samas kui mina käin tööl, olen ühe kindla inimesega koos, teisi ei vaata, kasvatan oma kassi ja vahel leian aega ka sõprade jaoks, enda arust olen mina normaalne.

On ka selliseid inimesi, kes pühenduvad esialgu õppimisele, hiljem karjäärile, pere loomisele ei mõtle, ning samas peavad end normaalseteks ja ebanormaalseteks neid, kes peale põhikooli või keskkooli jätavad karjääri ning keskenduvad pere loomisele.

Olgu mainitud, et see on vaid minu arvamus ning ma ei ütle kellegi neist kohta, et nad normaalsed pole. See on nende elu ja nad teevad, mis õigeks peavad ning see ei puutu minusse.

Lihtsalt on selliseid küsimusi ja teemasid, mille kohta on igal ühel oma arvamus. Ei saa olla nii, et on mingid raamid ja kes neist välja astuvad, tembeldatakse kohe ebanormaalseteks.

Aa ja kui ma palusin defineerida, siis peale mõttepausi mulle vastati: "Mis mõttes? ... No... Sina oled normaalne." :-D

No comments:

Post a Comment