Wednesday, December 9, 2015

Lurker

Pole mingi saladus, et ma erinevaid blogisid loen. Mul on kaks kindlat lemmikut, kuid aegajalt satun mingitesse blogidesse ja need on nii huvitavad, et lähen algusesse ja loen need läbi. Kui mul muidugi aega on.

Samas ei ole ma kordagi üheski tuntud blogis kommenteerinud ega blogijatega muud moodi ühendust võtnud, kuigi tahtmine on olnud rohkem kui ühel korral.

No näiteks praegu lugesin postitust hommikuinimestest ja no lihtsalt tahtsin enda kohta ka kommentaari jätta. No et kui pean kl 15 tööl olema, siis olen eelmine päev ilmselt 23.30ni tööl olnud ja tõusen kuskil ühe-kahe ajal, teen end korda ja lähen tööle.
Kui ma aga kell 7 tööl pean olema, tõusen umbes pool kuus üles ja lähen 6.16 bussiga tööle. Ja siis umbes kell 18-19 juba magan.

Kui ei juhtu just nii nagu täna, et tõusin jälle kell pool kuus, koju jõudsin kuskil veerand viiest ja praegu istun üleval ja vaevlen unetuse käes.

Aga ei, ma ei kommenteeri, ma lihtsalt lurkin ja keegi ei teagi, et mingisugune Inga nende blogi loeb. :-D

Because that's not creepy at all.

No comments:

Post a Comment