Friday, December 11, 2015

Jõulukingitused

Käes on jälle see aeg, mil peab mõtlema jõulukinkidele. Ma tegelikult teavitasin kõiki, kel vaja teada, et see aasta ma kingitusi ei tee, kuna olen täielikus pankrotis.

Siis aga kinkis härra oma isaga mulle uue telefoni ning no tore oleks, kui ma talle ka midagi kingiks ju. Kui aga mõtlema hakata, siis on mul peas täielik blank. Mõtlesin, et noh, rahadega on ka nagu on, aga siis samas äkki ostaks mingit pudi-padi ja paneks kokku. No näiteks, termostass, auto puhastamiseks mingid lapikesed, mingi sprei auto salongi jaoks. Praegu on mul need olemas, sinna juurde paneks ilutulestikku ja maiustusi. Ilutulestikk talle meeldib ja no kellele ei meeldiks maiustused?

Sellega on see hea asi, et maiustused saaksin ma osta selverist, kuna ma sain tööjuures CSO panuse eest kinkekaardi. Ja no ilutulestiku jaoks leiaks ikka raha.

Siis on kaks sõbrannat, kellele kingin isetehtud küünlaid. Selline väike armas žest, lihtne ja odav ja mis kõige parem- ise tehtud.

Vennale ja vennanaisele on mul juba eelmisest kuust ostetud kruuside komplekt- mr. Right ja mrs. Always Right. 

Teise vennaga me rääkisime, et me omavahel kingitusi see aasta ei vaheta, kuid mõne küünla ja maiustuse võiks temalegi kinkida.

Ja siis jääb järele ema. Kuna ta meil muuseumidefänn on ja kord-kaks aastas ikka külastame Lennusadamat, siis talle on plaan osta aastane Paksu Margareeta ja Lennusadama pilet. Loodan, et see talle meeldib ning ehk hakkab ta neid kohti siis tihedamalt külastama. Endalegi mulle meeldib Lennusadam ning Paksu Margareetasse pole me kunagi jõudnud, mõtlesin, et siis ehk saame seda ka mõned korrad aastas külastada.

Ja no selline näeb välja minu ma-ei-tee-see-aasta-jõulukinke detsember.


No comments:

Post a Comment