Friday, September 4, 2015

Late night post

Istun üksi üleval praegu, Margo magab juba ammu. Mõtlesin, et pean nii kui nii juba nelja tunni pärast ärkama, et mis ma siis üldse magama lähen. Istusin siis läpakas ja lugesin erinevaid blogisid, kui tuli niiiii jube unekas lihtsalt. Mõtlesin, et okei, teen suitsu ära ja lähen magama. Ja mis siis juhtus? Jep, ilmselgelt läks uni ära.
Mõtlesin siis kohvi juua, aga kujutasin ette olukorda, kus Margo ärkab öösel üles ja mida ta näeb- Inga istub läpakas ja joob kohvi, endal silmad vaevu lahti seismas.
Siis mõtlesin, et elan kuidagi üle selle öö ja hommikul joon mäki kohvivarud ära. No pole ju paha mõte, teised ei pea siis õhtul kohvimasinat pesema ja seda päeva jooksul kogunenud kinnikuivanud piima sealt maha kraapima.
Okei, ma siiski ei kujuta ette, kuidas ma juhin vahetust nii, et seisan vaid tänu kohvile üldse püsti. Nädalavahetusel. Nelja töötajaga.
Igatahes katsun ma nüüd magama jääda (loe: arutan sõbrannaga, miks ma ostsin seppäläst kaks talvejopet 160 euriga, kui selle eest oleks saanud humanast 20tk).

No comments:

Post a Comment