Saturday, September 5, 2015

Huuuuge regrets

Nii, mis ma siis eilsest (tänasest) õppisin? Et kolmest ja poolest tunnist unest ei piisa, kui sul on ees kaheksa ja poole tunnine tööpäev, mille jooksul sa ilmselt ei saa süüa/pissile/suitsule. Naliiii!!! Not *cries*
Tänaseks on igatahes tööpäev läbi ning mingi tunni-kahe pärast ma ilmselt juba magan. Noh, ikka selleks, et homme uuesti tööle minna.
Tänane hommik nägi igatahes välja selline, et Margo ärkas enne mind (kell kuus siis umbes), tegi end korda, jõi kohvi ja värki, ning siis tuli mind äratama. Mind. Mina olin tegelikult see, kes varakult ärkama ja tööle minema pidi. Margo aga (endiselt parim mees) ärkas varakult, et ma jalgsi tööle ei peaks minema, kuna nädalavahetustel mul see 06.16 buss ei sõida. :(
Igatahes tegi ta praegu süüa ja just tuli niiiii mõnusat vihma, kahju ainult, et vaid hetkeks. :(

No comments:

Post a Comment