Sunday, March 19, 2017

SPOILER - Snowpiercer

Kes tahavad seda filmi vaadata, siis ütlen kohe ära, et ärge lugege edasi. Ma ei tee filmiarvustust, vaid ma reaalselt räägingi sellest filmist. Või noh..

Meile härraga meeldib filme vaadata ja kuna igasugused õudukad on meil praeguseks vist kõik vaadatud, siis otsib ta neid hetkel mujalt kategooriatest (härra vastutab meil filmide, mina näkside eest). Eile vaatasime filmi "Snowpiercer". Härra vend soovitas talle seda kui väga head filmi.

Ma ütlen ausalt, et minu ootused selle filmi suhtes olid väga kõrged ning kahjuks pidin ma veidi pettuma.



Ma lootsin näha veidi rohkem seda, mis oli enne ja mis peale rongi. Enne kohta oligi vaid nii palju, et tehti lõpuks midagi globaalse soojenemise vastu, ehk siis lasti taevasse mingit jama, aga ei osatud näha seda, et see aine külmutab Maa ära, ehk siis tuli jääaeg. Härra W aga päästis inimkonna ja ehitas never-stopping rongi, mis olekski võinud sõitma jääda, aga noh, see lõhuti ära (filmi lõpp).

Lõpu kohta ma oleks tahtnud muidugi veel rohkem teada, et mis sai edasi ja kas nad olid ainsad ellujääjad. Muide, ma ei usu, et nad ainsad olid, kuna rongis oli tuhandeid inimesi ja ülejäänud vagunid jäid terveks, need vaid kukkusid rööbastelt maha. Ainult selles ühes vagunis oli ju sein lõhutud, teised peaksid terved olema, ma usun, ja samamoodi inimesed, kes seal sees olid. Aga no eks see lõpp ilmselt selleks tehtigi selline, et inimesed saaksid ise edasi mõelda (ma muide vihkan selliseid lahtise lõpuga filme. Jah, mul on elav kujutlusvõime ja fantaasia ka lendab, aga ma tahaks ikka teada, mismoodi teose autorid seda lõppu kujutasid).

Ma isegi ei tea, mida ma sellest filmist ootasin. Ma teadsin, et see film keskendub sellele, kuidas tagumise vaguni inimesed end ette võitlevad, kuid minu jaoks oli seda liiga palju. Kuigi jah, ma tean, et nad näitasid vaid mõnda üksikut vagunit ning skippisid väga palju (näitas ju terves pikkuses rongi). Ma ausalt ei tea, mida ma lootsin näha. Mu meelest nad olekski võinud seda vagunite osa veidi vähem näidata ja rohkem seda, mis sai edasi, kui rong oli rööbastelt välja sõitnud ning Timmy ja see tüdruk välja läksid. No kurat, nüüd jääb pikaks ajaks kripeldama, ei anna see lõpp mulle rahu. :D







blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment