Friday, March 17, 2017

Hetk, kui avastad, et oled alla käinud ehk blogid vähem kui Merje

Pealkiri pole pahaga, lihtsalt ilmselt teame me kõik, et Merje blogib üliharva.  Ükspäev läksin ta blogisse uudistama ja avastasin, et vahepeal on sinna väga palju uusi postitusi tekkinud. Või siis pole ma lihtsalt ammu sinna sattunud, who knows.

Tegelikult tahtsin ma juba ammu kirjutada sünnipäevast,  või no sellest, et ema ja vend külas käisid (peaaegu kuu tagasi, ups), ja siis ma sain vahepeal selgeks kringliteo ja tegin pilte ka, aga selle postituse jaoks pean ma läpakasse minema, kuid täna ma seda ilmselt ei tee.

Ma ei tulnudki praegu millestki erilisest kirjutama, tahtsin vaid teada anda, et paar kuud Soomes ja olen veel täiesti elus, härra ka.

Check-in tehtud, lähen uurima, kas ja kuidas saab lemmikloomaregistris andmeid muuta. Nimelt mul on kass kiibistatud ja kiibil on mu Eesti number, mida ma enam ei kasuta. No loodame, et saab.

No comments:

Post a Comment