Monday, March 20, 2017

Hakkan veganiks!

Ok, päris veganiks ma tegelikult ei hakka, kõik veganid võivad mind nüüd mättasse lüüa, kui soovivad (piltlikult öeldes ikka, eks).

Ma ütlen kohe ära, et ma selle teemaga midagi halba ei mõtle ega halvusta kedagi.

Ok, niisiis, ma hõiskasin liiga ruttu. Tunnistan, et mina ei tee vahet veganil ja taimetoitlasel.  Kiire googeldus aga näitab, et vegan on täistaimetoitlane. Seda ma aga teha ei plaani, samuti mitte härra, kuna kohvi joob ta piimaga. Ütleme siis nii, et me proovime muna-piima-taimetoitlust. Ja seda mitte püsivalt ja isegi mitte terve nädala. Rääkisin härraga ja erinevatel põhjustel polnud ta nõus nädal ilma lihata olema. Leppisime siis kokku, et esmasp-teisip on lihavabad,  kolmap teen midagi lihast ja neljap-reede jälle lihavabad. 

Ma usun, et enim raskusi valmistab mulle tööl lõunatamine, kuna siin täna näiteks jäeti mulle liha lõunaks. Oh well.

Ma praegu jätangi siia vaid sellise väikese sissejuhatuse ja nädala jooksul hoian teid veel kursis.

No comments:

Post a Comment