Thursday, December 31, 2015

Crappy new year

Jõulud on seljataga ja käes on järgmine söömaorgia- aastavahetus.

2016 aasta võtame meie vastu naaberriigis Soomes. Härra ja ta isa otsustasid, et võtame ette 6-tunnise sõidu ja kihutame härra isa juurde.

Praeguseks on sõit läbi, kell on pool kuus ja kõigil on kõhud juba nii täis. Aga ma kardan, et sööma peab veel- nad pole veel kokkuleppele jõudnud, mida tähendab see  aastavahetusel-söön-12-korda. See selleks.

Äratus oli veerand seitse, riided selga ja sõitma. See tähendab aga seda, et praegu, vähem kui 12 tundi hiljem on meil uni kallal.

Selle aastavahetusega on üldse nadid lood. Lund pole, ma pole kodumaal, ma pole emaga ja mul puudub üldse igasugune aastavahetuse tunne.

Lihtsalt, tuletan endale aeg-ajalt meelde, et oh wait, sa pole Eestis. Also, mõne tunni pärast on järgmine aasta.

Ei tea, kas südaööni üldse ärkvelgi püsin, oma raketid lasime perega jõulude ajal koos soovidega taevasse ja mille muuga mul vana-aasta lõppu seostada?

Teistele aga kaunist aastavahetust ja bla bla bla.. Ei, soovin raudset närvi facebookis scrollides, kui vastu vaatavad vaid need soovid.

Peace

No comments:

Post a Comment