Monday, March 16, 2015

One should not let the grass grow on friendship's road

Avastasin täna ühe huvitava asja. Olen muidugi seda varem ka märganud, kuid täna hakkasin asja lausa uurima. Nimelt olen tähele pannud, et kui eksist lahku läksin, siis paljud inimesed lõpetasid minuga suhtlemise. Kontrollimiseks vaatasin nende sinise keskkonna kontosid ning tõepoolest- me ei ole sõbrad. Või noh, sõbralistis. Kuna mina aga neid kustutanud ei ole, siis on järeldus väga raske. Eriti paneb mind muigama see, et paljud neist on mulle öelnud, et kui mul midagi on, siis ma võin alati julgelt nende poole pöörduda ja võin neid usaldada ka siis, kui peaksin  (eksist) lahku minema. Vot siis, kuidas on lood. :D
Ärge saage valesti aru, ma ei arvanudki, et ma peale lahkuminekut ta sõprade või perega lähedaselt läbi käima hakkan või midagi, aga nii naljakas lihtsalt, millised on inimesed. :D

No comments:

Post a Comment