Monday, March 9, 2015

Kui armastatakse, siis on süda see, kes otsustab

Hommikul autos rääkis Margo mulle, et ta nägi halba unenägu, ärkas selle peale ja keeras mulle selja, sest oli pahane. Unenäos oli üks juhtum, Margo lahendas selle ja küsis siis, et kui teda poleks olnud, kas ma oleks teda siis petnud. Ma olin vastanud, et ilmselt küll.
Okei..
Ma jäin siis mõtlema, et miks inimesed petavad. Jah, sellel on mingi miljon põhjust, tean, tean. Aga ma ei kujuta ette, et ma peaks petma. Kui mul on niiiii imeline mees, kes hoolib ja armastab, siis mille kuradi pärast peaksin ma seda rikkuma hakkama? Ma ju tean, et ma jääksin temast ilma. No milleks? Kui inimene petab oma partnerit, ehk peaks ta siis enne mõtlema, kas ta üldse tahab selle inimesega koos olla. Kas poleks parem oma partneriga suhe lõpetada ja siis teiste juurde minna? Valus on muidugi, kuid mulle tundub see parem variant. Lähete laiali ja liigute edasi. Muidu teine pool jääb mõtlema, mis ta valesti tegi ja kas ta pole piisavalt hea, et minnakse midagi teiste juurest otsima. Minu arvates vähemalt.

No comments:

Post a Comment