Saturday, January 18, 2014

Ta uskus, et kõik on võimalik ega teadnud midagi pisaratest, pettumusest ega valust.

Leidsin midagi, mis mu hetkemeeleoluga hästi sobib.

Sel päeval
kui sa minu juurest
ära läksid

hakkasid kõik
mu 13 paari kingi
hõõruma
ja arvuti ütles üles

kingad ei hõõrunud enne
arvuti oli uhiuus

saad aru
see polnud nii
et lihtsalt lahku oleks läinud
üks armunud paar

kõik veeres perse
kolm kuud järjest sadas rahet

ja kõik majad
kus ma kunagi käinud olin
põlesid maha

bensiinihind tõusis
valgusekiirusel
kõigi mu tuttavate lapsed
said sel päeval tuulerõuged

ja bonzo hakkas
europoppi laulma

kõigil maailma kiirteedel
kehtestati aegluskohustus
rüütel sai uuesti presidendiks

nii ma liipasin
autoavariist autoavariisse
jalad kõigist 
kingadest verekorpas
kõrvus kole europopp

sel päeval
kui sa ära läksid

keset lörtsi ja
põlenud maad

-A. Teede

No comments:

Post a Comment