Friday, January 24, 2014

Sõbrad on perekond, kelle me ise valime.

Eile saime mõndade inimestega kokku ja korraldasime väikse mänguõhtu. Mänguks oli seekord siis activity, mida muide soovitan soojalt mängida. :)
Mannu on mitu korda öelnud, et "issand, teil on nii tore perekond!" Eile läksime Keiu juurde ning ma avastasin, et "toredast perekonnast" jääb meil väga palju puudu (kuna mõned on lahkunud, mõned kaugele kolinud...) Ma pole kunagi olnud selline sõber, kes vanematega väga hästi läbi saaks (ärge saage nüüd valesti aru, ma lihtsalt olen sõber sõbraga, mitte ta vanematega). Kuid eile, kui Keiu juurde jõudsime, võtsid ta vanemad mind ja Romani väga soojalt vastu. Ma saan aru, et Romani, kuna ta on tihti Keiu juures käinud, aga et ta ema ja isa mind ka kohe kallistama kukkusid- pani ikka naeratuse näole küll. Nagu vanemad inimesed ikka, ütlesid ka nemad, et ma olen suureks kasvanud jne. :D
Mängida oli tore, väike jook oli ka kõrval ja Keiu ema ühines ka meiega vahest ja siis ikka imestas, et mida meie, noored, sööme, et me nii targad oleme. :D

No comments:

Post a Comment